text.skipToContent text.skipToNavigation

FAQ

Er opplysningene mine sikre når jeg oppretter en konto?

Vi vekter databeskyttelse høyt, og er derfor opptattt av at informasjonene dine er sikre. For mer informasjon, vennligst besøk vår side for privatlivspolitikk, nederst på websiden vår.

Hvordan endrer jeg i kontopplysningene mine (f.eks. passord / adresse)?

Hvis du ønsker å endre passord eller adresse, sendes forespørselen din til kundeservice, som så vil foreta og bekrefte endringen. Bemerk at endringene vil være gjeldende for fremtidige ordre.

Gjelder mine nåværende betingelser i Kao Salon Partner?

Dine nåværende betingelser gjelder også for webshop-bestillinger. Hvis du har spørsmål til betingelsene dine, ta vennligst kontakt med salgskonsulenten din. Brukerbetingelser for Kao Salon Partner kan sees nederst på siden.

Hvordan melder jeg nyhetsbrevet til eller fra?

For å oppdatere status, gå til "Min konto" og velg "Nyhetsbrev". Her kan du melde nyhetsbrevet til eller fra.

Har jeg tilgang til hjemmesiden fra telefon eller ipad?

Ja. Du kan få tilgang til Kao Salon Partner fra en mobil-enhet ved å bruke en standard internetbrowser.

Hvordan endrer jeg mitt Kao Salon Partner passord?

Gå til "Min konto" og velg "Skift passord" for å endre passord. Vennligst kontakt kundeservice hvis du har spørsmål.

Hvorfor kan jeg ikke bestille eller downloade alle produkter i portalen?

Vi beklager at du har opplevd vanskeligheter med å bestille ønskede produkter. Kontakt gjerne kundeservice for hjelp.

Den varen jeg bestilte er ikke på lager. Hvorfor er den likevel på hjemmesiden?

Vi ønsker at du kan se alle produktene og vi gir deg mulighet for å få beskjed når produktet kommer på lager igjen. Klikk på "Gi beskjed", og du vil få beskjed når produktet er på lager igjen.

Hvordan bestiller jeg prøver?

Vennligst kontakt salgskonsulenten din, som kan hjelpe deg med å bestille prøver.

Hva gjør jeg hvis produktene mine er skadet?

Vi ønsker å levere produkter av høy kvalitet til alle kundene våre. Kontakt vennligst kundeservice og opplys kundenummer, og vi vil hjelpe deg.

Hvordan annullerer jeg ordren min eller endrer den?

Vennligst kontakt kundeservice og gi oss ditt ordrenummer. Vi hjelper deg med mulige løsninger.

Jeg har problemer med å få tilgang til check out. Hva skal jeg gjøre?

Hvis du har problemer med å få tilgang til check out eller andre områder i Kao Salon Partner, ta vennligst kontakt til kundeservice for hjelp.

Hvordan bestiller jeg produkter?

Det er lett å bestille hos Kao. Logg inn og se sortimentet. Når du har funnet produktet du vil ha, legger du det i kurven ved å klikke på det lille ikonet med handlekurven. Deretter kan du fortsette med å handle, eller klikke på handlekurven øverst i høyre hjørne hvis du er ferdig med å shoppe.

Kan jeg bestille via telefon?

Ja, vi kan lage en ordre for deg. Ring vennligst kundeservice eller salgskonsulenten din for bestilling.

Kan jeg endre noe i handlekurven?

Ja, klikk på handlekurven øverst på siden og du kan se produktene som er i handlekurven inntil videre. Bruk + tasten for å øke antallet av produkter eller - tasten hvis du har valgt for mange. Hvis du ønsker å fjerne en vare helt, så skal du klikke på x tasten.

Kan jeg bestille til en annen adresse?

Vi kan ikke levere produktene nedenfor på grun av restriksjoner innenfor visse land, hvor de er sett på som farlige på grunn av alkoholinnhold:

  • Room sprays
  • Deodorants/body sprays
Her er en liste over alle destinasjoner vi kan sende dem til:
  • Andorra
  • Austria
  • Belgium
  • Canada
  • Czech Republic
....

Hvorfor skal jeg bruke et kredittkort for å sjekke ut (gjelder kun CC kunder)?

Betalingsmulighetene er knyttet til betalingsbetingelsene dine. Kontakt vennligst kundeservice hvis du har spørsmål til betalingsmulighetene dine.

Kan jeg betale med check?

Check er ikke et gjeldende betalingsmiddel for varer kjøpt i Kao Salon Partner. Kontakt vennligst salgskonsulenten din hvis du har spørsmål til betalingsmulighetene dine.

Hvordan betaler jeg for ordren?

Du har mulighet for å betale med kredittkort når du sjekker ut, samt velge andre betalingsmuligheter knyttet til kontoen din - disse vil være synlige når du sjekker ut.

Jeg mener at jeg hadde tilgang til en promotion, men hvorfor vises den ikke i handlekurven?

Kontakt vennligst kundeservice og vi hjelper deg med å se på gjeldende produkter og promotions.

Hvordan bruker jeg en rabattkode?

Når du har funnet alle produktene du ønsker, klikker du på handlekurven og under listen med produktene, vil du se ordet "Rabattkode". Tast rabattkoden og klikk på "BRUK". Hvis koden ikke virker, skal du sjekke at du ikke forsøker å bruke mer enn ét tilbud, og at ingen av produktene du har valgt er på din "eksklusjonsliste". Hvis du har problemer med å taste koden, så kan du ringe kundeservice.

Hvorfor virker rabattkoden min ikke?

Sjekk detaljene for rabattkoden inkl. gyldighetsperiode, produkter såvel som hvor mange ganger den kan brukes. Kontakt kundeservice hvis du trenger mer hjelp.

Kan alle produktene sendes til alle land?

Forsendelse av ordre er begrenset til området knyttet til kontoen din. Begrensningene følger lokale regler og restriksjoner.

Hvordan vet jeg at ordren min er sendt?

Så snart vi har sendt din ordre, mottar du en mail hvor vi bekrefter at ordren din er på vei.

Hvordan beregnes frakten?

Frakt er gratis på ordre over kr. 2.500. Vi tar frakt for ordrer under kr. 2.500..

Kan jeg få ordren sendt med express?

Vi oppfordrer til regelmessige bestillinger basert på forbruk, da vi for øyeblikket utelukkende tilbyr standardforsendelse..

Hvor kan jeg se ordrehistorikken min hos Kao Salon Partner?

Du kan se alle dine tidligere ordre hos Kao Salon Partner, når du logger inn og går til "Min konto" -> "Ordrehistorikk". Kontakt vennligst kundeservice for ytterligere .

Hvor kan jeg se statusen på ordren?

I "Din konto" kan du nemt holde øje med alle dine Kao Salon Partner ordrer. Når du er logget ind, går du til Min Konto -> Ordrehistorik. Her kan du se, om din ordre er ved at blive behandlet (lastbil-ikon) eller afsendt (klik på "flueben-ikonet, og du kan se flere ordredetaljer). Du modtager en ordrebekræftelse på mail og senere en mail med besked om afsendelse.

Hvordan kan jeg spore ordren?

Hvis du ønsker å vite hvor langt din ordre er, skal du ta kontakt med kundeservice.

Hva er Kao Salon Partner?

Kao Salon Partner er en kundeserviceportal, som tilbyr alt du trenger på ét sted - fra online-bestillinger til marketing & education support. Dette gjør livet ditt lettere og støtter deg i din daglige forretning.

Hva er Kao's privatlivspolitikk?

Se vennligst privatlivspolitikk-siden nederst på vår hjemmeside

Hva er status på mine ordre?

Din konto holder enkelt styr på alle dine bestillinger.Når du har logget inn, ser du alle ordre du har lagt hos oss, samt bestillingsstatus.

Kan jeg endre noe i handlekurven?

Ja, klikk på handlekurven øverst på siden og du kan se produktene som er i handlekurven inntil videre. Bruk + tasten for å øke antallet av produkter eller - tasten hvis du har valgt for mange. Hvis du ønsker å fjerne en vare helt, så skal du klikke på x tasten.

Hvordan lager jeg en identisk ordre uten å skulle søke etter produktene igjen?

Du kan lett lage en ny bestilling som er identisk med en eldre ordre ved å gå til Min Konto -> Ordrehistorikk og så klikke på "SEND ORDRE IGJEN", som vises på linjen for hver ordre. Alle produkter som er på lager vil bli lagt i handlekurven. OBS: Hvis en tidligere ordre inneholdt et særlig tilbud, skal disse produktene velges igjen for at du kan være sikker på at de er på lager.

How will the contract be stored?
The text of the contract in the form of our general terms and conditions and the invoice with your order details is stored by us. Following the order process, an order confirmation with the corresponding information about our order as well as shipping information will be sent to the e-mail address provided during the order process. This order confirmation also contains a link to our valid general terms and conditions. The general terms and conditions can by clicking on the link be opened, viewed and – if desired – be printed on paper or as PDF.
What is the contractual language?
The contractual language is the default national language. (English)
Hvordan kan jeg deaktivere min konto?

Du kan be om deaktivering av din konto via «Min konto». Klikk på linken «Deaktiver konto» i konto oversikten. Der kan du tilføye relevante detaljer om ønsket deativering. Etter du har avsluttet kontoen din, vil meldingen gå til kundeservice og de vil kontakte deg for å bekrefte deaktiveringen eller gi instrukser videre.